Status van je bestelling

Je kunt je bestelling makkelijk volgen via het Track & Trace-nummer van PostNL of GLS die je ontvangt wanneer wij je bestelling verzonden hebben. Met dit nummer kun je via de Track en Trace site van DHL, Zending volgen op de site van PostNL of via GLS Tracking het pakketje volgen.

Nieuw bij PostNL

Heb je een vraag over de bezorgstatus van je PostNL-pakket? Dan kun je vanaf nu rechtstreeks contact opnemen met de bezorger. Dat gaat als volgt:

Stap 1: laat PostNL via de track & trace-pagina van het pakket in de app (duimpje omhoog of duimpje omlaag) of op de website (blije of verdrietige emoji) weten wat er aan de hand is. Via chatbot Daan geef je aan dat je navraag wil doen over een pakket.

Stap 2: de bezorger krijgt een melding op de handscanner.

Stap 3: je ontvangt binnen twee uur een e-mail met het antwoord van de bezorger. Als het de bezorger niet lukt om op tijd te antwoorden, dan word je door PostNL teruggebeld en kijken ze met je mee.